MEETINGS, EVENTS & PRIVATE DINING
Omringd door kunst, literatuur en een klassiek interieur in het historische hart van Amsterdam
Bij het Ambassade Hotel maken we van elke meeting en elk evenement iets bijzonders. Met persoonlijke service, maatwerkoffertes en oplossingen die perfect aansluiten bij uw wensen, zorgen we voor een unieke ervaring.
Onze vergaderruimtes met daglicht, uitzicht op de gracht en airconditioning bieden de perfecte setting. Inclusief koffie, thee, water en snacks. Heeft u wensen voor lunch, hapjes, drankjes of een diner? We denken graag met u mee.
Ontdek onze diverse ruimtes hieronder en laat u inspireren voor uw volgende evenement.
De mijlpalen in het leven zijn er om gevierd te worden. Organiseer uw jubileumdiner, verjaardagslunch of elke andere speciale gelegenheid in één van onze stijlvolle ruimtes.
Onze ruimtes bieden een gezellige setting voor privédiners met uw gezelschap aan de Herengracht in Amsterdam. Privédiners in Brasserie Ambassade zijn beschikbaar voor maximaal 32 gasten en worden geserveerd in zowel de Wolvecamp Lounge als de Alechinsky Lounge.
De Cobra Lounge bevindt zich op de begane grond van het Ambassade Hotel, met uitzicht op de Herengracht. Deze kleine, stijlvolle lounge is perfect voor interviews of zakelijke bijeenkomsten. Laat u inspireren door de vele unieke kunstwerken uit de CoBrA-periode.
Capaciteit: 4 personen
Wi-Fi, notebook & pen (optioneel)
De Library Lounge bevindt zich in het Ambassade Hotel en is geschikt voor zakelijke bijeenkomsten, presentaties of interviews. Laat u inspireren door unieke kunstwerken uit onze Cobra-collectie te midden van onze bibliotheek, die meer dan 5000 gesigneerde exemplaren van internationaal befaamde boeken bevat.
Capaciteiten: Boardroom: 15 | Diner: 16 | Interview: 16 | Cocktail: 30
Airconditioning, Wi-Fi, televisie, beamer, flip-over, notitieblok & pen
Met een prachtig uitzicht op de Herengracht kunt u genieten van een stijlvol diner in de private dining ruimte van Brasserie Ambassade. We kunnen één of twee grote tafels klaarmaken (maximaal 10 gasten per tafel). Deze ruimte is ook perfect voor een vergadering omringd door kleurrijke kunstwerken.
Capaciteit: max. 20 personen
De Wolvecamp Lounge is vernoemd naar de CoBrA-kunstenaar Theo Wolvecamp. In de Wolvecamp Lounge kunt u dineren of vergaderen met een prachtig uitzicht over de Herengracht. De ruimte is geschikt voor maximaal 32 personen om te vergaderen en te dineren met heerlijke gerechten van onze chef-kok en zijn team. We kunnen één grote tafel klaarmaken voor maximaal 20 gasten. Bestaat uw gezelschap uit, laten we zeggen, 32 personen? Dan kunnen we twee tafels voor 11 gasten en één tafel voor 10 gasten klaarmaken.
Capaciteit: max. 32 personen
The Gallery, met stijlvolle inrichting en moderne faciliteiten, is ideaal voor vergaderingen, evenementen en tentoonstellingen. De ruimte biedt flexibele opstellingen, zoals vergaderingen (max. 24 personen) of theater (max. 60 personen). Met aanpasbare verlichting, uitstekende akoestiek en de services van de Ambassade Group heeft u alles voor een geslaagd evenement.
Capaciteiten: Boardroom: 24 | Theater: 60
Airconditioning, Wi-Fi, televisie, beamer, flip-over, notitieblok & pen
The Attic biedt een intieme setting, ideaal voor vergaderingen en besloten bijeenkomsten. De ruimte beschikt over een pantry, een toilet en faciliteiten zoals een flexibele verlichting en goede ventilatie. Met haar rustige ambiance en authentieke details is The Attic een inspirerende plek voor uw bijeenkomst.
Capaciteiten: max. 6 personen
Airconditioning, Wi-Fi, televisie, beamer, flip-over, notitieblok & pen
Het Ambassade Hotel beschikt over een garage met beperkte parkeergelegenheid, afhankelijk van beschikbaarheid, gelegen op ongeveer 150 meter afstand. Reserveringen zijn vereist. Het is ook mogelijk om uw auto langs de gracht te parkeren. Houd er rekening mee dat het centrum van Amsterdam dagelijks betaald parkeren heeft, van 9.00 uur tot 0.00 uur, op zondagen van 12.00 uur tot 00.00 uur. Betaling is alleen mogelijk met Maestro of creditcard (helaas geen contant geld). De kosten bedragen 7,50 euro per uur.
Als alternatief is het mogelijk om te parkeren bij de openbare parkeergarage ‘Q-park Europarking’, aan de Marnixstraat 250. De receptie van het hotel helpt u graag met routebeschrijvingen. Deze garage ligt op ongeveer 7-8 minuten loopafstand van het Ambassade Hotel.
Aangezien we centraal gelegen zijn, zijn we ook zeer gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf het Centraal Station kunt u bijvoorbeeld tram 12, 2, 14 of 4 nemen, wat ongeveer 12 minuten duurt. U kunt uitstappen bij de haltes Koningsplein of Rokin.
Vul het onderstaande formulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Herengracht 341
1016 AZ, Amsterdam
The Netherlands
Tel: +31 (0)20 555 0 222
Fax : + 31 20 55 50 277
kvk: 34171173
U kunt gerust contact met ons opnemen via telefoon op +31 (0)20 555 02 22 of via e-mail op info@ambassade-hotel.nl.
We kijken ernaar uit u binnenkort te verwelkomen!
Hoe kan ik een evenement boeken bij uw locatie?
U kunt eenvoudig uw evenement boeken door contact op te nemen met ons via het boekingsformulier op deze pagina, per e-mail of door ons direct te bellen. Ons team helpt u graag bij het kiezen van de perfecte locatie en het juiste pakket voor uw evenement.
Hoeveel ruimtes zijn er beschikbaar?
Het Ambassade Hotel heeft zes ruimtes beschikbaar:
Hoe lang houdt u een boekingsverzoek vast?
Houd er rekening mee dat we een verzoek maximaal 5 werkdagen kunnen vasthouden. Als we binnen deze termijn geen bevestiging van u ontvangen, vervalt het verzoek en wordt de beschikbaarheid vrijgegeven voor andere gasten.
Welke evenementen kunnen worden gehouden bij Hotel Ambassade?
Hotel Ambassade biedt een gevarieerd scala aan evenementenmogelijkheden, waaronder:
Sluit je aan voor een uitzonderlijke ervaring die is afgestemd op jouw voorkeuren.
Wat is het beleid met betrekking tot annuleringen?
U kunt uw boeking tot 48 uur van tevoren kosteloos wijzigen of annuleren.
Kan ik de locatie vooraf bezoeken?
Natuurlijk!
Wij nodigen potentiële gasten van harte uit om een rondleiding te plannen en de details van hun evenement met ons team te bespreken.
Neem gerust contact met ons op om een voor u geschikt moment in te plannen.
Is het mogelijk om een ruimte te boeken voor een deel van de dag?
Absoluut, dat is zeker mogelijk!